Wednesday, December 11, 2013

SIAPA SAYA...SAYA LA..

As salam kengkawan...

first time nie blaja menulis blog..sronok sgt2..dah lama sbnrnya ada perasaan  untuk berblog ni..
sronok bila bca blog kawan saya kokoadik.cita psal ank2 dan nk menang contest..hahaha..ila saleh a.k.a ome yang paling saya sayang..dah 13 taun kami berkawan.dlu msa study kan sengkek student..mana ada duit...kat umah dia la tempat saya menumpang makan dan menumpang kasih..maklumlah family jauh..huhuhu..

Tringat lagi msa kmi d kolej 2.saya tak kenai dia pun.tp kbetulan roomate saya bekas kwn sekolej dia msa matritkulasi..Stat tu la dia selalu dok mai lepak kt bilik kami..mula2 sekejap ja..pstu makin lama da pandai pulak si ome ni tdo kat bilik kami..renyih2...sengih2 macam tulah dia...tak reti marah..kool ja orangnya..walaupun sedih dia pndai cover tau..tp at last saya tau jugak...hahaha...kan ila kan...

Tetiba pulak tringat kan ome..sekarang masing2 da beranak 3.sama pulak tu..dua lelaki 1 perempuan..cuma anak sulung saya Muhammad Zakwan tapi anak dia Dalya Amana..nk masukkan gambar ila ni takde pulak yg terbaru..nti kita korek2 la gmbr msa study dlu..

Td sebenarnya nak tulis pasal saya n family..mcm mana pulak bole tulis psal kmu ni omei...emm takpe la..ni tandanya ingatan n persahabatan kita semakin erat kan..Hopefully sampai JANNAH k..
Petang ni tak jd la cita psal siapa la saya..siapa family saya..anak2..sambung next entry je la..kikiki












2 comments: