Friday, December 13, 2013

MINYAK IKAN TERBAIK PASTINYA OMEGA GUARD SHAKLEE

Jemput baca yer kengkawan semua.....


Bulan ni bulan OMG..Bulan Omega Guard...ada yang kata bulan apa lagi bulan Disember la kan...muahaha..
Tapi bagi kami bulan ni memang special sangat2..sebab ada promosi buy 6 free 1..harga dari 3 angka jimat hingga 2 angka..tapi yang bestnya omega guard ni supplement untuk seisi keluarga tau..dari ibu , anak serta ayah semuanya bole ja makan...rugi sangat kalau tak grab peluang bulan ni..TAPI nti dulu...


JOM BERKENALAN DENGAN OMEGA GUARD NI DULU 




                                   Omega guard shaklee ialah minyak ikan terbaik dunia

  • Ia tidak diekstrak dari minyak hati ikan kerana di hati kandungan toksik tinggi
  • Lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 yang perlu oleh badan iaitu DHA,EPA,HPA,ETA,SDA,DPA.Badan kita tidak mampu untuk menghasilkan asid lemak perlu  ni untuk proses metabolisme,etc .Sebab tu kita perlu dapatkan dari supplement dan sumber makanan..

SIAPA YANG PERLU OMEGA GUARD NI....

  •  Wanita yang nak kulitnya cantik (kulit sihat sempurna)
  •  Untuk pregnant mum (perkembangan otak bayi sejak dari dalam kandungan serta mengurangkan risiko terjadinya kelahiran pramatang,serta dapat mengurangkan alahan bayi selepas bayi dilahirkan)
  •  Kanak2 (peringkat umur 0-6 tahun merupakan peringkat umur yang sangat kritikal di mna pertumbuhan otak yang pintar perlukan makanan kaya asid lemak Omega 3,DHA dan EPA..Selain itu untuk sistem imunisasi kanak2,asma & eczema juga.
  • Yang nak kuruskan badan (menarik ni sbb omega 3 meningkatkan hormon Leptine yg mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat..
  • Lelaki yang amat mementingkan kesihatan.-memelihara daripada penyakit jantung, strok, obesiti, kencing manis dan byk lg.
  • Meningkatkan daya ingatan ,kecekapan bekerja serta meningkatkan kepekaan.

Wow...banyak betul khasiat omega ni kan...so semak2 la kita ni berada dalam golongan yang mana satu..omega guard ni mmg perlu dan saya sarankan kengkawan ambik lah untuk kesihatan diri kita...bukan kah health is wealth..


Teringat pulak kata Prof Dr MUHAYA daripada beli handbag mahal2 lebih baik amik supplement sebab badan kita memang perlukan supplement...Lagipun apa salahnya kita rewards diri kita setelah penat bekerja..MANJAkan diri sesekali tak salah kan..macam mana nak manja senang ja caranya telan la omega guard...SEBAB Omega 3 membantu mengekalkan kulit lebih sihat serta lembab...dah beli jangan buat perhiasan pulak yer!!!rajin2 la telan untuk kulit cantik,sihat serta berseri..

1 comment:

  1. Assalamualaikum. bagus artikel ni. Prof muhaiya cakap jadi hamba jenama

    ReplyDelete